"Nu inceta niciodata sa zambesti, nici chiar atunci cand esti trist, pentru ca nu se stie cine se poate indragosti de zambetul tau.”G. J. G. Marquez

6 aprilie 2010

Fiti alaturi de ei mereu ...


      Presupun ca majoritatea dintre noi stim cum e sa avem frati mai mari. Da, si eu trec prin chinul de a fi sora mai mica, de a fi ... nu neaparat vinovata, caci in princpiu cei mai mari sunt vinovati de toate "relele", dar de a fi considerata o persoana care orice ar face, e clar ca nu face nimic bine, fiindca e prea mica(chiar si la aproape 18 ani) sa stie daca e bine sau nu acel lucru. Va imaginati cum ar fi daca sora mea nu ar mai intra la mine in camera si mi-ar spune: "Imi imprumuti umpic pantalonii tai, caci ca duc la piscina cu Andy si Andreea?". Mai oameni, la ce ii trebuie jeansii mei la pisicina, caci nu innoata cu ei, nu intra la sauna cu ei, doar pana se urca in masina o sa fie cu ei. In fond, ea merge la piscina, dar nu cu persoanele mentionate mai devreme, ci cu fostul ei prieten, care ... da, il mai iubeste. Dupa ce 4 ani a fost cu el, dupa ce ca a si inselat-o, ea ... il iubeste. Poate ca sunt prea copila (revenind la sora mai mica) ca sa imi dau seama ca el a fost prima ei iubire, si prima iubire nu se uita. Si probabil faptul ca eu nu am iubit niciodata-avand doar aventuri la viata mea- nu imi permite sa o inteleg. Cateodata, as vrea sa fiu alaturi de ea, dar nu pot, fiindca noi am crescut impreuna dar separat. Niciodata nu am putut sa ma duc la ea si sa ii spun "stii, am o problema si chiar vreau sa o discut cu tine", si aceeasi problema o am si cu mama, amandoua fiind de zodia racului, iar eu taur. 

Oricum, ca un sfat ... daca aveti frati, fie ei mai mici sau mai mari... nu ii lasati niciodata singuri, fiindca nu stiti daca ei au sa va marturiseasca ceva sau ba. Mai bine fiti voi ce care faceti primul pas pentru a va apropia de el/ei. Iar in ceea ce ma priveste pe mine, lucrurile au evoluat prea mult pentru a le mai putea schimba intr-un mod sau altu. 

Niciun comentariu: